Brøndby-sponsors kommunikationsdirektør langer ud efter klubben på Twitter

The perfect guide to the casino

Brøndby-sponsors kommunikationsdirektør langer ud efter klubben på Twitter

Peter Froulund, der er kommunikationsdirektør hos Brøndbys hovedsponsor Arbejdernes Landsbank, mener ikke, at man kan spare sig til succes, som Brøndby forsøger at gøre. Han vil have målsætningen ændret.

Brøndby IF har sparet, sparet og sparet i det seneste års tid, hvilket tydeligt ses i form af salgene af Kamil Wilczek, Hany Mukhtar og Dominik Kaiser, som er blevet afløst af unge talenter fra Masterclass.

De blå/gule fra Vestegnen fik en flyvende start på sæsonen med fire sejre i de fire første kampe, men nu har virkeligheden ramt Brøndby, som har tabt de seneste tre kampe mod henholdsvis FC Midtjylland, SønderjyskE og AaB.

Det har fået Peter Froulund fra Arbejdernes Landsbank til at lange ud efter klubben i et tweet, hvor han skriver, at man ikke kan spare sig til succes.

Set i lyset af de mange besparelser mener han også, at man bør sænke målsætningerne gevaldigt, så det ikke længere hedder top 3, men derimod top 6.

Han mener heller ikke nødvendigvis, at Brøndby IF skal bruge flere penge. De skal bare være realistiske omkring målsætningen.

VIDEO ØVERST I ARTIKLEN: ‘Det er bekymrende’ – fremtiden for Niels Frederiksen i Brøndby er usikker!

Læs også: Instagram-kongen fortsætter: Jan Bech poster guldmedalje-emoji på sin profil

Du kan se meget mere til Oddsprofit lige her.

OVERSIGT

bet365

Scroll to Top