Foto: Ritzau Scanpix
Læs også: Kæmpe tragedie: Atalanta-spiller død
Nettos logo var pludselig på de virtuelle bannere til Bundesliga-braget mellem Borussia og Schalke 04. Nu fortæller den danske discountkæde, hvordan de havnede der.
Netto blev i weekenden eksponeret til millioner af mennesker i hele verden, da deres logo pludselig var at finde på et banner til Bundesliga-kampen mellem Borussia Dortmund og Schalke 04.
Se det her:
Læs også: OB-spillers vanvittige navn går viralt i udlandet
Til B.T. fortæller discountkæden nu, hvordan det kom i stand.
– Det er en lidt sjov historie. Det kommer sig af, at vores polske kollegaer – Netto i Polen – har lavet et sponsor-samarbejde med et fodboldakademi i Polen. Det er et akademi, der bliver drevet af Borussia Dortmund, siger Martin Hasgard Olesen, kommerciel direktør for Netto i Danmark, til B.T.
Læs også: FC Midtjylland og Brøndby er interesseret: Gratis ex-Superliga-profil tæt på exit
Han fortsætter:
– Det var gennem det samarbejde, at Dortmund tilbød os muligheden for at tage del i en test med virtuelle bannere til en fodboldkamp. Det er en test, som er aftalt for noget tid siden. Det har sÃ¥ pludselig givet os kæmpe eksponering. Vi kender ikke seertallene endnu, men de er jo absurd høje.
Kampen mellem Borussia Dortmund og Schalke 04 endte hele 4-0 til førstnævnte.
Læs også: Celtic lukrerer på Brøndby IF’s passivitet – Vil stjæle FCN-stjerne
Du kan se meget mere til Oddsprofit lige her.