Den brasilianske superstjerne var en glad mand efter Brasiliens 3-0 sejr over Skotland.
Neymar fik natten til torsdag comeback for det brasilianske landshold, da de spillede sig videre som 1’er i gruppen med en 3-0 sejr over Skotland.
Derfor var det også en rørt superstjerne, der efter slutfløjt mødte pressen.
– Det er et øjeblik med taknemmelighed. Jeg takker Gud for at opleve dette igen. Jeg har i lang tid været væk fra det brasilianske landshold .
– Jeg har været ude i lang tid, så det er et andet hold. Men jeg er meget glad for at have været i stand til at spille ved et VM igen og forsvare det brasilianske landshold efter så mange år.
– Jeg takker også alle de brasilianere, der heppede, opmuntrede og bad for mig. Jeg ved, at jeg ikke kan gøre alle glade, men jeg efterlader her min taknemmelighed for støtten, sagde Neymar efter kampen ifølge mediet Lance.