The perfect guide to the casino

Monstertransfer: Manchester City henter ny midtbanestjerne for én milliard kroner

En opsigtsvækkende handel er under opsejling. 

Sommerens VM-slutrunde løber lige nu af stablen i Mexico, Canada og USA, men det er altså ikke ensbetydende med, at det står stille i sommerens transfervindue.

Ifølge transferjournalisten Fabrizio Romano, så er Manchester City nemlig tæt på at kunne lukke en gigantisk handel.

Den engelske storklub skulle således være nået til enighed med Nottingham Forest om et køb af midtbanespilleren Elliot Anderson, som The Citizens angiveligt må slippe i omegnen af én milliard danske kroner for.

Det oplyser Fabrizio Romano på det sociale medie X, hvor det ligeledes fremgår, at 23-årige Elliot Anderson forventes at gennemgå det obligatoriske lægetjek i USA.

[wpcode id="735444"]

OVERSIGT

bet365

Scroll to Top