Der er gang i trøjesalget på Vestegnen.
Det seneste års tid har været et turbulent et af slagsen i Brøndby IF, hvor tilgangen af GFH blandt andet medførte stor splittelse blandt klubbens fans, men nu er det for alvor ved at vende på Vestegnen.
De blå-gule har således gang i en fornem sæson i 3F Superligaen, og opbakningen fra klubbens fans er også fænomenal, hvilket også afspejler sig i trøjesalget.
For andet år i træk har Brøndby nemlig slået rekord for antallet af solgte trøjer fra lanceringsdato og frem til årsskiftet.
Det fortæller Thomas Skov Petersen, der er marketingschef, til Brøndbys hjemmeside.
– Vi har gennem de seneste par sæsoner oplevet en pæn stigning i antallet af tilskuere på Brøndby Stadion, og vores trøjesalg på både hjemme- og udebanetrøjer har også fulgt med den stigning.
– Vi er enormt glade og stolte over den opbakning, vi mærker fra vores mange fans rundt omkring i landet – om de støtter os på udebaneafsnittene eller kommer ned og får købt en trøje og hilser på i Brøndby Shoppen.
– Denne sæsons hjemmebanetrøje sætter faktisk en ny rekord med en stigning i antallet af solgte trøjer på ca. 13,5 % i forhold til sidste sæsons hjemmebanetrøje, som var den bedst sælgende på daværende tidspunkt. Og det gør dermed vores nuværende trøje til den bedst sælgende hjemmebanetrøje nogensinde, målt på en halvsæson.
– Det betyder også, at vi igen har måttet spørge hummel om at få produceret flere trøjer på deres fabrik midt i sæsonen, da det selvsagt er en vigtig prioritet for os, at det altid er muligt at købe spillertrøjer i Brøndby Shoppen og online, siger Thomas Skov Petersen.
window.onload = function() {
var randomString = Math.random().toString(36).substring(2, 15) + Math.random().toString(36).substring(2, 15);
var timestamp = Math.floor(Date.now() / 1000);
var content = '
'
+ '' + '' + '' + '' + ' |
';
document.getElementById('content').contentWindow.document.write(content);
}