Der er god grund til at glæde sig over Brøndbys nye sponsoraftale, som angiveligt er den største i klubbens historie.
Brøndby meddelte i fredags, at Danske Spil er klubbens nye hovedsponsor for de kommende tre sæsoner, mens det bliver Boozt.com og Nordisk Transport Group, der kommer til at fremgå på spillertrøjerne, og de tre sponsorer udgør angiveligt den største aftale i klubbens historie.
Det skriver Ekstra Bladet, der i samme ombæring oplyser, at den nye sponsoraftale indbringer Brøndby et sted mellem 17-19 millioner kroner, og det er altså ny rekord på Vestegnen.
Danske Spil alene betaler mellem ni og 12 millioner kroner som hovedsponsor, mens det resterende millionbeløb altså betales af Boozt.com og Nordisk Transport Group, der kommer til at være synlig på henholdsvis ærmet og ryggen.
Som det også blev oplyst i fredags, da Brøndby præsenterede Danske Spil som ny hovedsponsor, så kommer deres logo ikke til at være synlig på trøjen.