Hovedsponsor raser videre: Her er løsningen på Brøndbys seer-problem

Peter Froulund, som er branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank, er mildest talt rasende over de lave seertal på Discoverys kanaler.

Brøndby IF har fået vist to ud af tre kampe på Discoverys kanaler i denne sæson, og det er langt fra optimalt for de blå/gule fra Vestegnen.

Læs også: Riza Durmisi flirter med Brøndby-comeback – Se billederne her

Der er nemlig meget få seere på Discoverys kanaler efter bruddet med Yousee ved nytår, og premierekampen mod FC Nordsjælland blev blandt andet kun set af 57.000.

Det fik Peter Froulund fra Arbejdernes Landsbank til at rase på Twitter, hvor han udtrykte, at ‘det holder simpelthen bare ikke’.

Læs også: Latterliggør sig selv: Jan Bech er som en 14-årig knægt fra Brøndby Strand

Til gårsdagens kamp mod AC Horsens var der 1000 mere, der så med, og det er stadig ikke nok, mener han, hvilket han atter udtrykker på Twitter.

Men er der en løsning på problemet? Ja, ifølge Brøndbys hovedsponsor, som gerne så kampene blive vist på TV2 i stedet.

VIDEO ØVERST I ARTIKLEN: ‘Fremragende’ – 20-årig angriber kan blive Brøndbys næste ‘helt store’ salg!

Læs også: Breaking: Tidligere FCK-stjerne vil hjem – Klar til at sluge lønnedgang

Du kan se meget mere til Oddsprofit lige her.

OVERSIGT

Scroll to Top