The perfect guide to the casino

Brøndby har alt for lave seertal: Hovedsponsor langer ud efter TV-kanal

Brøndby IF’s premierekamp i Superligaen mod FC Nordsjælland havde meget få TV-seere, og det er uholdbart mener Peter Froulund, som er Branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank.

Brøndby IF har været vist på Canal 9 og DPLAY i rigtig mange kampe den seneste tid, og det var også her, man kunne følge den vilde premierekamp mod FC Nordsjælland.

SE HØJDEPUNKTER FRA KAMPEN ØVERST I ARTIKLEN!

Discoverys kanaler vader dog bestemt ikke i seere, og blot 57.000 så Brøndbys første kamp i den nye Superliga-sæson, hvilket er meget skuffende.

Det mener Peter Froulund, der der er Branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank, som er hovedsponsor i Brøndby IF.

Det er ikke Brøndbys attraktivitet, han langer ud efter. Det er i stedet Discovery, som ganske enkelt ikke har nok seere, fordi de ikke er en del af Yousees sortiment længere.

På Viasats kanaler var der til sammenligning 91.000 seere til SønderjyskE-FC Midtjylland, mens der var 110.000 seere til AGF-Vejle mandag aften.

OB og FC København var den store seeremagnet søndag aften, hvor de på TV3+ samlede 210.000 tilskuere.

VIDEO ØVERST I ARTIKLEN: Brøndby vender 0-2 til 3-2 på én halvleg – se alle højdepunkter fra sejren over FCN her!

Læs også: Blev købt som den helt store stjerne: Nu overvejer Brøndby at købe ham ud af aftalen

Du kan se meget mere til Oddsprofit lige her.

OVERSIGT

Scroll to Top