The perfect guide to the casino

Manchester City sendte indirekte sviner til deres modstandere: Nu bliver de SLAGTET for deres opslag

Foto: Ritzau Scanpix

Læs også: Vildt billede fra van der Vaarts testimonial går viralt



Manchester City hører konstant, at de ikke har nok trofaste fans, og at de i den grad er en af de største plastikklubber i England.

Det kan der også være noget om, for da Manchester City kom i gruppe med Atalanta, Shakhtar Donetsk og Dinamo Zagreb til dette års Champions League, slog de et opslag op på appen Tribe, som er et sted for influencers. Her søgte Manchester City nemlig hjælp til at få flere fans på stadion, da de var kommet i gruppe med ‘tre forholdsvis ukendte hold’.

– Dette års Champions League-lodtrækning har givet os tre forholdsvis ukendte hold, og det betyder, at vores kernegruppe af fans er mindre tilbøjelige til at komme på stadion. Vi har identificeret os unge studerende og nye borgere i byen. Vi vil sprede budskabet om den gode steming på Etihad Stadium, og derfor søger vi influencers, der kan fortælle en ægte og autentisk historie om, hvordan det er at overvære en kamp. Vi ønsker content, der viser den elektriske stemning, som kun live Champions League-kampe kan levere. Det behøves ikke kun være på stadion. Det kan også være en gruppe af folk, der synger i en flok på vej til stadion, lyder det fra klubben på appen Tribe.

Læs også: Nej, nej, nej: Fire PINLIGE fejl ved Zlatans statue

Det har altså fået Twitter-folket til at gå lidt amok over, at man som en topklub bliver nødt til at få hjælp til at promovere sit hold, for at få folk på stadion. Se bare nogle af reaktionerne herunder, hvor folk slagter Manchester City for opslaget.

Læs også: Landsholdsstjerne tog sko på til 700 kr – Det kan ende med at koste ham 1,5 millioner kroner

Herunder er der også kommet beviser for, at kampagnen er ægte, og at der ikke blot er tale om fake historier fra Twitter.

Du kan se meget mere til Jacob Hansen og alle hans spilforslag hos Oddsprofit.


OVERSIGT

Scroll to Top